So Cute!!

Jumaat, 20 Ogos 2010

Delisya Balqis 7 bulan..

Hari ni genap dah anak aku tu 7 bulan.. perkembangan dia setakat ni:

Berat 6 kg >>>woiit...awat ringan sgt untuk baby 7 bulan...nurse tu ckp dah kategori x cukup zat dah ni..hihi
Tinggi>> 64cm


  • Dah ada 2 batang gigi
  • Menyiarap and Merayau keliling rumah sambil mop lantai..
  • suka jerit-jerit and membebel..
  • Marah bila orang amik barang dia
  • suke makan makanan mcm orang dewasa
  • suka tarik rambut orang
  • suke makan tag baju or barang-barang
  • suke ikut kemana aku pegi



Ahad ni adalah test pertama untuk anak aku...tak pelah...anggap je test...test dia time bedepan dgn orang ramai...setahu aku, anak aku ni pesennye bile depan orang yang dia tak kenal mula lah buat perangai...tak pun dia buat muka mcm kurang kasih sayang...padahal kalau dekat rumah or kalau org ignore je dia, dia lah heroinnya...suspen lak aku...mcm manalah hasilnya kan... takpelah...kata pun test, so no worries...

3 ulasan:

  1. da cari baju untuk delisha.. na xtahu sngt baju gugurl nie.. comel kalu delisya pakai gaun then pakai skaff comel atas kepala tue.. cutenyee..

    BalasPadam
  2. oit..test ape?weh kat picc ade sale metrojaya..baju baby comei2 n murah2..g serang cepatt..hehe

    BalasPadam
  3. cepatnyer dia ada gigi...adelia takde lagik..ahahaha.. nak masuk 9 bulan dah ni.. pastu mengesot pon baru dapat.. baby bf memang cepat gamaknye yer..sian adelia.. huhu~

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!