So Cute!!

Rabu, 1 Jun 2011

Jumaat 3 jun 2011

ni target date aku nak bersalin..tak pun mlm 2/6/2011..hihi...saje je...Dr r bg harapan dekat aku, aku bersalin minggu 38 ni...aku pun dah set mind baik punye...nak dtg kije pun dah malas...
                   
          Start semalam aku rasa sakit dekat tulang rusuk...maybe sebab lama sangat duduk kot...bile baring aku ok je...Barang untuk hospital semua dah siap packing...akhirnya...slalu pun bertangguh je nak buat... Tingggal barang yang nak guna time balik kg nanti. Barang aku, dak kecik ke-1 dan dak kecik ke-2... mcm tak percaya je dah nak masuk dua dah anak aku..

So, mula le terpikir...nak buat apa ek time pantang nanti....time pantang dak kecik ke-1 dulu masa habis mcm tu je....tido, gaduh dgn dak2 kecik dekat rumah, tengok tv, lyn cite korea...Ingat kali ni nak buat aktiviti berfaedah skit...ermmm...senaraikan dulu apa yang aku terfikir nak buat:

         a) bertungku dengan penuh dedikasi...yihaaaaaaaa
         b) baca buku-buku---ermmmss
         c) sambung jahit baju yang tertangguh----erkssss
         d) buang habit dak kecik ke-1 (isap jari)
         e) pam susu dengan berdisiplin
         f) ape lagi ek...bagi le cadangan


Korang doakan aku selamat bersalin ye...tak sabar lak nak tggu kehadiran dak kecik ke-2...

1 ulasan:

  1. wiiiiii...dekat dah.... seronok anak dua... tak terkejar..ahahah espepcially yg rapat cam anak2 kita :P

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!