So Cute!!

Selasa, 15 Jun 2010

Perlu atau tidak kita makan sampi kenyang???

Ada orang cakap kita perlu makan untuk hidup...tapi kadang-kadang kita juga hidup untuk makan...wow weee!!
 .
.
.
.
.
.
Aku adalah orang yang suka makan, bila aku stress aku makan, bila happy pun aku makan, balik kampung aku makan, balik umah MIL aku pun aku makan....banyak betul aku makankan? gemuk???no hal..tu memang sejak azali..so tak perlu risau..

.
.
.
.
.
Back pada topik, perlu atau tidak kita makan sampai kenyang?

.
.
Jawapannya::::::::::::::::::::::::::: perlu sebab aku dah bayar RM20 untuk makan bueffet dekat Flaming..hihi...murah kan..untuk hantu-hantu seafood boleh lepak makan dekat sini...Best macam-macam ada, siput yang En Azam panggil siput babi pun ada...



Yang best, ada macam -macam jenis aiskrim ...boleh makan sampai muntah

Mashmallow celop cokelat (macam kelakar je spell macam ni) pun ade...yeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa

cik piko pun tumpang sekaki...excited tgk orang makan, sampai senyum-senyum tengak cawan papa dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!