So Cute!!

Rabu, 14 Julai 2010

Janji seorang perempuan..

Tanggal 14 julai 2010 (bersempena birthday En. Suami), saya berjanji akan:

1. Tulis blog sekurang-kurangnya 3 post setiap minggu
2. Lipat kain sejurus lepas angkat.
3.Basuh kain selang sehari.
4. Settlekan barang cik Delisya sebelum tidur
5. Rajin buat aktiviti kumpul stok bersama rakan seperjuangan
6. Buat sit up @ guna mesin gede-gede setiap malam
7. Tidak miss makan sarap
8. Masak air sejurus sampai rumah supaya boleh rendam botol cik Delisya awal
9. Keluarkan lauk yang nak masak sejurus sampai rumah dan masak secepat mungkin supaya saya tidak perlu makan lewat..hihi
10. Kreatifkan diri masak makanan yang berlainan setiap hari sepaya saya tak jemu makan benda yang sama.
11. Usaha dan berani take risk asalkan dapat capai apa yang diidamkan.


Itu sahaja setakat ini...

Ooopsss!! terlupa, lagi satu...saya juga berjanji untuk bangun awal setiap hari supaya saya tidak terkejar-kejar untuk ke tempat kerja....

End.

2 ulasan:

  1. semoga berjaya =D

    BalasPadam
  2. bgusnya ko punya azam zila..hehe..buat jgn tak buat..hehhe

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!