So Cute!!

Rabu, 3 November 2010

13 perkara yang Aku nak

Kenapa 13 ek? Suka ati r..nak 13 ke, 11 ke...

Ok jom kite start listkan...Berangan? Wei.. semua benda start dr imaginasi tau..Kalau tak kerana imaginasi sampai sekarang tak der wujudnya kapal terbang, telefon, bekalan elektrik, lampu dan sebagainya...juga tak wujudnya rumus  f=ma >> rumus ape ini? hihi


1. Aku nak beli rumah..Yang paling minimum 2000 sqrfeet. Kalau dapat semi D. Dia punye tiles pakai 2x2. Desing modern. Ada family hall yang best...Finishing cun..paling koman pun macam rumah dekat seri pajam(d' camelia) or dekat nilai impian (d' delinia)...nanti aku upload ye gambar dia

2. nak bawak family aku p melancong.. Kira aku nak jadi antara orang yang terlibat bila airasia buat sale, aku akan sibuk2 login untuk dpt kan tiket p melancong...hihi..kira time tu duit tgh banyak gile...setakat nak p melancong tu aku tak perlu pikir kos ke ape ke..tahap gaban berangan aku ni..

3. aku nak kije and stay dekat UK..kenapa UK? sbb aku rase living cost dia mcm murah je..tak tau r kan...tapi aku nak gak duk sana

4. nak hias rumah aku sekarang ni supaya jadi cun

5. Nak anak-anak aku fluent ckp BI...maybe kena anta smart reader ni...hihi..

6. Nak pandai buat kraf tangan...hahaha..ni kalau mak aku dengar guling-guling gelak

7. nak pandai make up and pandai nak match baju, tudung n semua benda ar..

8. Nak dapatkan balik title kerja dulu supaya bila tulis dekat report card or form sekolah anak...haha buruk betul cita-cita

9. Jadi tukang masak terhebat..Hari-hari tukar menu..dan menu superb tahap dewa

10. Nak beli phone yang best gile mcm HTC evo 4..even akhirnya aku akan gune function basic je..call n camera

11. Jadi Isteri kepada En Suami yang ade company sendiri...insyaallah...usaha En Suami!!!

12. ade wide lens yang best...fuyyoooo

13. Hidup bahagia dunia akhirat...amin...



Aku tag: farina wife arie,nana wife arai, iela wife wan bear(betul ke ni), ika awek pojo...sila jawap ye kawan2

3 ulasan:

  1. oh zila, mama balqis.. byknye sy di tag~~ weehuu.. nnt ika jwb ek!! exam skrg!! ahhhh sakit kepala.. bile la nk tukar status ika awek pojoe kpd ika wife pojoe.. huhu~~ *gatal mode*

    BalasPadam
  2. bagus-bagus-bagus....memang pakar motivasi ajar...bila kita ada matlamat akan sesuatu...kita kene tulis.......supaya bila ada org lain baca.....kita akan sedaya upaya usaha untuk dapatkannye...hmmm......guuud guuud....

    p.s : dulu cita-cita aku nak jadi pakar motivasi tu sebab aku tau bab2 ni......kuikuikui.....

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!