So Cute!!

Selasa, 2 November 2010

Tag From Nana~ 25 ceritera pasal aku

saje je update blog b4 p mkn lunch ari ni.

1. aku orang yang suka tido..biasenya kul 10 mlm aku dah tido..
2. ade org ckp aku jenis kurang perasaan
3. aku jenis kuat makan..
4. setia kot...sbb tu kawin dgn bf yang kenal mase form 4
5. kuat berimaginasi...bukan berangan ye...ade gak org yang notis benda ni
6. suka marah2 dalam hati...and berangan untuk balas dendam kat org yang aku sakit hati..tp berangan je lah..
7. malas nak layan orang yg suke merajuk
8. susah nak cakap terima kasih n sorry terutama pada kawan2 yang rapat.
9. ade jiwa and love untuk mengajar...miss my student dkt tempat tuisyen dkt jb
10.tak reti main bowling...
11. suka hangat2 taik ayam kalau buat sesuatu
12. suke gaduh dgn budak kecik dekat umah aku
13. bercita-cita besar untuk buat sesuatu yang aku minat..
14. i'm a green type person
15. aku tak de tangan seni...argh...Ya Allah kurniakan aku tangan seni ini..amin
16...sangat suke logic digital design n micro c
17. suka bile en. suami aku masak
18..ape lagi weiii.......
19. suke bace manual...hihi..
20.pagi tadi dpt idea nak hias rumah...ok..akan aku pastikan berjaya...insyaallah...target bulan jan tahun dpn siap...kena kumpul duit dulu beb..
21.suka bace anjung seri
22.senang gemuk n senang kurus
23. tengah try safi rania gold
24. tak tau ape lagi ntah
25.suke ckp tak nak kawan dengan anak aku.


korang sila jawap ye..aku tag korang: yati,farina, ika,cik tipah, mak senah

1 ulasan:

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!