So Cute!!

Selasa, 25 Januari 2011

Jom pindah rumah!!

Lame dah aku tggu , akhirnya dapat gak offer dr en kuarters.
last week org BPH call bg tau turn aku dah sampai...happy giler weii..ye r dekat setahun aku tggu...mmg x boleh stop senyum r..dpt je alamat berdesup aku n opis mate pergi tgk...ermmm...rumah lame...kecewa gak wei...

Rumah tepi, belakang ada longkang besar P11A2/6 kire upset gak r...then, mase weekend bawak en suami p tgk rumah tu...dia pun no comment...

So skarang aku konpius, nak pindah ke tak..

Kelebihan pindah:
1. Dekat gile nak p kerja
2. Rumah besar skit dr yang skarang
3. Dapur berpisah dgn ruang tamu...yAAAAAAAAAAAA saya sgt suke..tak le berminyak ruang tamu saya

Kekurangan:
1. Ade dgr cite rumah tu dah lame x duduk..so takut kerosakannya bukan2.
2. ade kate kwsan denggi
3. Ruang parking keta sempit.

Skarang aku dlm dilema...kalau ikut hati, malas nak pikir banyak..aku pindah je...senang citer...

So what say you? tolong beb ...serius, pening..

Enjoy gambar rumah tu yek!!

 Toilet master bedroom
 Family hall atas
2nd toilet

bilik

master bedroom

ruang tamu +dining hall


dry kitchen

ruang membazir..hihi

pintu depan

4 ulasan:

  1. cam bes je umah tu weh..pindah je la..dekat ngn ko n aje..

    BalasPadam
  2. ermmm.. sagt okey.. eloklah pindah zila.. nanti pojo ngan arie pun da xduk kat balakong lagik da...bile2 boleh kami datang ke rumah korang.. xpe kot.. nanti bersih2 kan umah tue konfem nampak menarik.. kalu lame xduduk tue.. sbelum masuk umah buat kenduri doa selamat ke watever.. baca2 yasin for sure xde ape2.. gud luck friend!! aje pun dekat ngan tempat kije jugakkan?? pasni baru cri umah yang menarik untuk dibeli... aje pun da keja tetap.. aku sebgi kawan tumpang gembira..:)

    BalasPadam
  3. cantik giler kuarters sane... huhuhuhuh...

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!