So Cute!!

Jumaat, 28 Januari 2011

Awan kelabu


Aku tahu kau punya segalanya
Tapi itu kan sementara
kenapa kita kena bermasam muka
kenapa ya

Aku tahu kau berusaha 
Untuk capai cita-cita 
Aku pun tumpang gembira
Sampai aku rasa keindahan sudah mula menjelma dan kegelapan sudah pergi meninggalkan kita
Lega rasanya
Tapi itu juga sementara

Aku tak pinta yang kau punya
Cuma mahu ambil semula yang aku punya
Tapi itulah, mungkin aku terlalu diktator
Jangan risau ya, aku akan pulang kan semula..janji

Untuk aku, biarlah aku berusaha untuk capai istana  yang aku impikan
*Kalau aku tak mampu mengejar impian tu, berjalan pun bolehkan. Asalkan sampai
Yang penting aku tak serabut kepala
Sebab aku percaya Tuhan akan sentiasa bersama 


*Petik dari bloh zahiril adzim
Enjoy ye...tibe2 terasa nak bersastera lak..poyo sehh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!