So Cute!!

Selasa, 4 Januari 2011

New Episode.New Routine. 2011 Here We Come

Kejap je dah 2011kan... Pejam celik dan nak masuk 28 tahun...kalau dulu masa kecik2, kalau orang tu umur dah 28 + ada anak, akau dah rasa dia tua..hihi...so sakarang rasakan.

Tahun 2011:

1. Insyaallah aku tambah ahli keluarga lagi.

2. Anak Aku dah Nak masuk setahun

3. Aku maybe kena pindah unit --->> BOs kasi cepat sikit r..tension lak rasa, kejap jadi, kejap tak

4. En SUAMI dapat kerja baru...Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Slamat pagi Bosss!!! Hope jadi PM yang bagus ye...

5. Rutin aku hari-hari berubah..tiap pagi hantar anak p umah pengasuh sendiri, blk pun...Cik Balqis gigi 6 batang perut buncit, jgn nangis2 ye time duk dlm kereta, nanti mama belikan sunglasses baru untuk awak...

Lama aku tak share pic budak kecik ni...here we go!!!








                                              Pakai dulu ye sunglasses yg besar ni

2 ulasan:

  1. lalalalla.. cumelnyeee..hihihi.. yehaaaaaaaa.. en.suami dapat gaji besauuuuu..hihihii.. xsabar nak tunggu adik balqis muncull..:)

    BalasPadam
  2. alhamdulliah...boleh le..x de le besar sgt. :-))tu le..x sbr nak tggu bulan 6..

    BalasPadam

Comment jom, baru semangat nak tulis blog!!